maanantai 26. elokuuta 2013

MADLOVE



Syyskuu on mulle ku uusi vuosi. Tästä alkaa taas uusi kouluvuosi ja kesälomat loppuu. Uusia lupauksia. Uusia toiveita ja inspiraatioita. Tää on ihan ku uus vuos. 
Tämän myötä alkoi nyt myös lupaus mun blogin uudelleen heräämisestä. Tietty vaihtui myös nimi ja kieli. Nimi on lyhennelmä Madridista. Kaupungista jossa olen asunut jo 2 vuotta, ja toiset 2 viel edessä. Opiskelen täällä siis sisustussuunnittelua, ja musta valmistuu parin vuoden päästä sisustusarkkitehti. Oon aivan rakastunut. Niin siihen mitä teen, niin kaikkeen mitä mul tapahtuu, siks toi nimi on mun mielestä loistava aloitus tälle blogille.
Jos mennään ni mennään sit täysillä. 





  1. TERVETULOA SEURAAMAAN! Niin uudet mahdolliset lukijat sekä rakkaat ystävät ja perhe Suomesta!





    Luvassa seuraavia teemoja mun mädistä arjesta täältä Serranon perheen luvatusta maailmasta:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti