sunnuntai 20. lokakuuta 2013

MOMENTS

Me voidaan vaan olla onnellisia siitä että meillä on mahdollisuus tulla Suomeen kaksi kertaa vuodessa. Joulu- ja kesälomilla. Niin sitä arkea on vaan täälläkin. Täällä rytmi koulunkäynnissä (niinkuin oikeastaan kaikessa muussakin) on ihan eri. Mulla alkoi koulu 19. syyskuuta ja loppuu 26. kesäkuuta! Juhannukseksi kesälomille, vihdoinkin, sitä odotellessa.. Noh, odotetaan ensin joululomaa, joka on jo melkeen ovella! Melkeen... Tänä vuonna tosin joulunpyhät ollaan Espanjassa, mutta ehditään kuitenkin viettää kauan odotettuja lomapäiviä myös Suomessa.

Viikonloppu on mennyt kouluhommia tehdessä, megatyö on rakennusopin tunnilla jossa puolet arvosanasta tulee antamaan esitelmät rakennusmateriaaleista. Mun aiheena on muovi rakennusmateriaalina, ja tietty ahdisti ku arpaonni ei tuonut mulle puuta. Noh, oon oppinut paljon uutta, ja oltiin jopa yhden mun parhaan luokkakaverin kanssa Vescom ja Interface-yhtiöiden uusien materiaalien lanseeraustilaisuudessa tutustumassa aiheeseen. Tässä kuvia ja inspiraatio video tutustumisesta. 

Viikonloppuun kuului myös Javin ensimmäisen suomen kielen koe! Katotaan miten käy, opettaja olen siis minä!





// Translate; My weekend has been mainly doing school stuff and investigating how to use plastic in construction. Super interesting indeed.  And we also bought some christmas presents to my family in Finland! Calling us grannies? Well, I would just call it well organized. ;) Already counting days for the xmass holidays..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti